Foreningen

Bestyrelse
Øbro Motion ledes til daglig af en bestyrelse, der er valgt på generalforsamlingen, der afholdes I januar kvartal.

Aktivitetsudvalg
De frivillige instruktører, der er medlem af foreningen danner et aktivitetsudvalg der i samarbejde med bestyrelsen udarbejder plan for foreningen aktiviteter.

Medlemsmøder
Der er medlemsmøde den første tirsdag i måneden kl. 12.30 (fra september til maj) i Hans Egede Kirkes mødesal, Vardegade.
Generalforsamling (2024) og Juleforkost afholdes ligeledes i kirken
Medlemsm afholdes ligeledes i kirkenødet er en vigtig del af Øbro Motions medlemsliv. Her mødes man og udveksler meninger og synspunkter om livet som senior. Her kan alle bidrage med inspiration til at udvikle foreningens liv.
På mange af møderne vil der være planlagt et indhold.

Stavgangture
En gang om måneden er der planlagt en stavgangs/vandretur i København og omegn.
Sæson: Fra september til april:  Normalt sidste fredag i måneden.
Turene planlægges for et år ad gangen og fremgår af aktivitetsplanen, hvor mødested og møde tidspunkt fremgår.

Rejser
Det er hensigten at planlægge en rejse for medlemmerne en gang om året, hvor vandreture i naturskøn natur er et af målene, samt naturligvis socialt samvær. Rejserne ligger normalt sidst på foråret.
Se aktivitetsplanen.